Τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα και τα φχαριστηθήκαμε ο καθένας όπως και όσο μπόρεσε ας πούμε και καμιά .... Στην εικόνα των Χριστουγέννων υπάρχει κάτι Γκραν Γκινιόλ, κάτι φρικιαστικό. Όπως ξέρουμε από τα Ευαγγέλια, το βρέφος, τον Χριστό, η Παναγία «εσπαργάνωσεν Αυτόν και ανέκλινεν Αυτόν εν τη φάτνη» (Λουκ. 2,7). Η φάτνη είναι κατασκευή ξύλινη όπου έβαζαν τα άχυρα, το σανό, για να τρώνε τα ζώα. Ξύλα κι άχυρα στην εικόνα δεν υπάρχουν. Αντί για φάτνη οι αγιογράφοι ιστορούν, οι ανιστόριτοι, λάρνακα, φέρετρο μαρμάρινο. Φρίκη! Χριστουγεννιάτικα μας θυμίζουν το θάνατο, μας θυμίζουν ότι αυτό που άρχισε με ένα αθώο κλάμα, αν έκλαψε το θείον Βρέφος, θα ολοκληρωθεί με τον σταυρικό θάνατο της Ζωής και την εναπόθεση του θνητού Της σαρκίου στον Πανάγιο Τάφο, λίγο πριν την Ανάσταση και Ανάληψη εκείνου του Βρέφους. Έχω ένα σχετικά καινούργιο κομπιούτερ, από hardware είναι αρκετά καλό, ικανοποιητικό, αλλά από software έχει κλατάρει. Κρασάρει όλη την ώρα, στα βίντεο σέρνεται, Wi-Fi όποτε θέλει πιάνει … ασ’ τα να πάνε. Μου είπαν να το φορμάρω, τρέμω όμως τη μαύρη οθόνη. Το φορμάτ «οργώνει» τον «σκληρό δίσκο», σβήνει τα πάντα από το «πρωτεύον παρτίσιον» από το C:\, εξαφανίζει το «λειτουργικό» και όταν ανοίγει κανείς τον υπολογιστή δεν υπάρχει τίποτα να «φορτωθεί» και η οθόνη είναι κατάμαυρη. Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε … Φορμάτ! Θάνατος! Αν όμως δεν «πεθάνει» το παλιό «λειτουργικό» δεν πρόκειται να «εγκατασταθεί» το καινούργιο που «φυσάει». Οπότε πήρα το θάρρος, έκανα το φορμάτ, εγκατέστησα τα «10» και μια χαρά δουλεύουν όλα, και τα βίντεο και το Wi-Fi και ο ήχος. Πετάει το μηχάνημα! Ο Χριστός αυτό που μας ζητάει είναι Γκραν Γκινιόλ: «16,24. Αν κάποιος θέλει πίσω Μου να έρθει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του και ας σηκώσει το σταυρό του και ας Με ακολουθεί. 16,25 Γιατί όποιος θέλει να σώσει τη ζωή του θα τη χάσει. ΌΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΙ» (Ματθ. και Λουκ. 9,23-24). Μπρρρρρ! Γιατί βρε Θεάνθρωπε να χάσουμε τη ζωή μας; Κι αν τη χάσουμε πως θα την κερδίσουμε; Ο Χριστός λίγο πριν την Σταύρωση Του είπε στους Μαθητές Του: «14,18 Δε θα σας αφήσω ορφανούς, έρχομαι προς εσάς. 14,19 Ακόμα λίγο χρόνο και ο κόσμος δε θα Με βλέπει πια, εσείς όμως θα Με βλέπετε, γιατί ΕΓΩ ΖΩ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ. 14,20 ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ότι Εγώ Είμαι μέσα στον Πατέρα Μου και ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΑΣ. 14,21 Όποιος έχει τις εντολές Μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που Με αγαπά. Και εκείνος που Με αγαπά θα αγαπηθεί από τον Πατέρα Μου, κι Εγώ θα τον αγαπήσω και ΘΑ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ». 14,23 … «Αν κάποιος με αγαπά, θα τηρήσει το λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει και ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. 14,27 Ειρήνη αφήνω σ’ εσάς, την ειρήνη τη δική Μου δίνω σ’ εσάς. Εγώ δε σας δίνω ειρήνη καθώς ο κόσμος δίνει. ΑΣ ΜΗΝ ΤΑΡΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΜΗΤΕ ΝΑ ΔΕΙΛΙΑΖΕΙ» (Ιωάν). Το θείο Βρέφος στην εικόνα των Χριστουγέννων ξαπλώνει μέσα σε λάρνακα για να μας θυμίζει ότι για να ζήσουμε τα Χριστούγεννα, για να βιώσουμε το νόημα των Χριστουγέννων -που δεν είναι νόημα διανοητικό ή συναίσθημα, αλλά ΒΙΩΜΑ ΚΑΡΔΙΑΚΟ- απαραίτητη προϋπόθεση είναι να Του επιτρέψουμε να κάνει «φορμάτ» την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ μας. Αν δεν Του επιτρέψουμε να φορμάρει το παλιό μας «λειτουργικό» που δυσλειτουργεί, δεν θα μπορέσει ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ -και τελείως ΑΔΥΝΑΜΟΣ- να έρθει και να θρονιαστεί στη καρδιά μας, στο κέντρο της προσωπικότητας μας Γράφει ο απόστολος Παύλος στους Γαλάτες: «2,16 ... δε δικαιώνεται ο άνθρωπος από τα έργα του Νόμου παρά μόνο μέσω της πίστης στον Ιησού Χριστό, ... 2,19 ΠΕΘΑΝΑ … ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ. Μαζί με το Χριστό έχω σταυρωθεί. 2,20 ΖΩ, ΛΟΙΠΟΝ, ΟΧΙ ΠΙΑ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ... 2,21 αν μέσω του Νόμου επιτυγχάνεται η δικαίωση, άρα ο Χριστός χωρίς λόγο πέθανε» (Γαλ). Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ είναι τελείως ΑΔΥΝΑΜΟΣ να έρθει μέσα στη καρδιά μου χωρίς την συγκατάθεση μου, χωρίς τη συνέργεια μου, χωρίς την με εμπιστοσύνη στην Αγάπη Του εναπόθεση της ζωής μου στα χέρια Του. Χριστούγεννα δεν είναι τα ΚΑΛΑΝΤΑ, δεν είναι ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, δεν είναι τα ψώνια, τα φαγητά και τα ποτά, Χριστούγεννα ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Τότε, «ο άνθρωπος ξεχνά την κούραση, τα βάσανα, το φόβο του θανάτου. Είναι σίγουρος γι’ αυτό που ζει γιατί είναι τελείως μεθυσμένος, τόσο που αν θελήσει να δοξολογήσει τον Θεό και να εξομολογηθεί τη χαρά του δεν το μπορεί. Η γλώσσα του σπαρταρά από τη χαρά αδυνατώντας να Τον δοξολογήσει, μόνο ψελλίζει σαν βρέφος, και μιλά στον Θεό σαν μικρό παιδί που μιλά στον πατέρα του. Η ΜΕΘΥΣΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ» (Αββά Ισαάκ, Τόμος Β1, Λόγοι Α’ – Γ’, Γ’) Η μεθυστική αυτή χαρά φορμάρει τη καρδιά, φορμάρει την Αμυγδαλή, την συναισθηματική μνήμη, την μνήμη των παθών και των καημών μας και ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, τρέφει το εντός μας θείο Βρέφος και ΜΕΤΑΛΑΣΕΙ ΤΟΝ ΘΝΗΤΟ, ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ, άνθρωπο κατά φύση, Θεό κατά Χάρη, κάνει τον ΘΝΗΤΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΚΑΤΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. ![]() |
|||||||||||||||||
4/1/17
Για τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Brian “Head” Welch «Ο Θεός είναι Αγάπη κι εγώ είμαι Μεθυσμένος από Αγάπη»
Ο Brian “Head” Welch γεννήθηκε στο 1970 στο Bakersfield της Καλιφόρνια. Το 1993 ίδρυσε μαζί με τέσσερις φίλους του το χέβι μέταλ συγκρότημα K o r n K o Я n και ήταν ήδη παντρεμένος. Σύντομα ήρθε η επιτυχία αλλά και τα ναρκωτικά. Το 1998 απέκτησε την κόρη του Τζενέια. Το 2005 ένιωθε ότι η ζωή του δεν είχε κανένα νόημα αλλά η αγωνία του ήταν τι θα γίνει με την κόρη του. Η γυναίκα του ήδη τους είχε παρατήσει, είχε χαθεί στα ναρκωτικά, και ο ίδιος, βαριά εθισμένος και απελπισμένος, το μόνο για το οποίο ανησυχούσε ήταν το μέλλον της κόρης του. Μετά μια εμπειρία που είχε με τον Χριστό σταμάτησε τα ναρκωτικά, εγκατέλειψε τους Korn και αφιερώθηκε στο μεγάλωμα της εφτάχρονης κόρης του. Εκείνη τη χρονιά, επειδή έσπασε το συμβόλαιο του με τους Korn έχασε 23.000.000 δολάρια. Σε δύο βίντεο μιλάει για εκείνη την μεταστροφή του. Το ένα έχει τίτλο: «From Korn to Jesus» ( «Από τους Korn στον Ιησού» ) και το άλλο: «I Am Second» ( «Είμαι Δεύτερος» ).
Το 2012 θεώρησε ότι έπρεπε να επιστρέψει στους Korn. Γύρισε στο συγκρότημα και μετά τις συναυλίες πλησιάζει τους φαν, τους μιλάει για τον Χριστό και προσεύχεται μαζί τους.
«Δεν έχω πάει στην εκκλησία εδώ και πολύ καιρό, αλλά ο Θεός δεν ζει σ' ένα κτίριο. Ζει σε κάθε καρδιά που θα Τον καλέσει. Δεν είναι παραμύθι. Δεν είναι σαν την πίστη στις νεράιδες ή τον «Άγιο Βασίλη». Είναι πραγματικό Πνεύμα που έρχεται και ζει μέσα σου, που σου μιλάει απαλά και σε καθοδηγεί, σε αγαπά και σε θεραπεύει. Θέλει να σε κάνει την καλύτερη, την πιο δυνατή εκδοχή του εαυτού σου και θέλει Αυτός να είναι τα πάντα για σένα. Είναι το πνεύμα του Ιησού Χριστού, ο Οποίος είναι Υιός του Θεού. Μπορείς να πεις, «Δεν το πιστεύω», δεν έχει σημασία, αυτό είναι η αλήθεια. Μπορείς να μου πεις, «Είσαι ανόητος», ναι, είμαι, αλλά αυτό είναι η αλήθεια. Αυτό είναι 100% γεγονός. Τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει αυτή την αλήθεια. Το να βρεις τον πνευματικό θησαυρό στο Χριστό είναι το τέλος του λαβύρινθου στον οποίο όλοι μας έχουμε κολλήσει και τρέχουμε σαν φυλή αρουραίων σε αυτή τη ζωή. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ξεφύγεις. Αυτός είναι η αιτία για την Οποία ζεις. Μη την αρνηθείς επειδή δεν σου ακούγεται κουλ ή επειδή πολλοί άνθρωποι γελάνε μ' αυτή. Κάνουν λάθος. Ο Χριστός είναι κρυμμένος ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ακολουθήσουν την καρδιά τους κι όχι τις απόψεις του κόσμου. Το χρωστάς στον εαυτό σου να Τον αναζητήσεις για ΕΣΕΝΑ και το μέλλον ΣΟΥ. Αφιέρωσε σε αυτή την αναζήτηση 6 μήνες από τη ζωή σου και θα διαπιστώσεις ότι είναι 100% αλήθεια. Όλα τα πράγματα στη ζωή σου θα αλλάξουν. Η καρδιά σου θα αποκτήσει ένα χαμόγελο που μόνο εσύ κι ο Θεός θα καταλαβαίνουν. Τώρα είναι ο καιρός. Ο χρόνος δεν είναι σαν τα χρήματα, ΠΟΤΕ σου δεν θα πάρεις πίσω τον χρόνο που σπατάλησες. ΤΩΡΑ είναι ο καιρός ώστε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ της ζωής σου να γίνουν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Ή, μπορείς να παραμείνεις ο ίδιος όπως τόσοι άλλοι που δουλεύουν τόσο σκληρά σε αυτή τη φυλή των αρουραίων και ποτέ δεν βρίσκουν τον δρόμο για να ξεφύγουν από τον λαβύρινθο. Σε αγαπάω και το μόνο που θέλω είναι να ανοίξουν τα μάτια σου στην αληθινή ζωή. Έλα μαζί μου έξω από τον λαβύρινθο. Brian “Head” Welch»
| |||||||
9/12/16
Εύα Ψάλτη: «Εκπαίδευση: Το καινούργιο Νόμισμα» TEDxAcademy
Η Εύα Ψάλτη , Παγκόσμια διευθύντρια των προγραμμάτων της Microsoft για την Εκπαίδευση, είναι υπεύθυνη για τη στρατηγική της Microsoft απέναντι στους εκπαιδευτικούς και όσους κατέχουν θέσεις ευθύνης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της εκπαίδευσης. στην εκπομπή (της Τρίτης 8 Νοεμβρίου 2016, στις 10:11:56 π.μ.) των Νότη Παπαδόπουλου και Μάκη Προβατά, στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΒΗΜΑ FM 99,5», μιλάει για το μάθημα των Θρησκευτικών:
«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη … όλοι μαθαίναμε με τον ίδιο τρόπο, με τον ίδιο ρυθμό, παρόλο που μερικοί από μας είμασταν οπτικοί τύποι, άλλοι μαθαίναμε μέσω εξερεύνησης, και μερικοί από μας είχαμε ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Στα είκοσι μου περίπου έφυγα στην Αμερική για να συνεχίσω και παρόλο που είχα πάει στην άλλη άκρη του κόσμου, η εμπειρία ήταν ακριβώς η ίδια. Όταν τελείωσα τις σχολές αισθανόμουν ότι ήμουν φοβερά αποκομμένη από τα εργασιακά δρώμενα, από αυτά που ζητούσαν οι εργοδότες και πως θα μπορούσα να είμαι επιτυχημένη. Και μετά άλλαξαν τα πάντα, πήγα στο Σιάτλ, στην άλλη άκρη της Αμερικής και εκεί πήγα σε ένα πανεπιστήμιο που ήταν γνωστό για τις ανορθόδοξες μεθόδους εκπαίδευσης που είχε, ήταν από τα πιο καινοτόμα πανεπιστήμια. Βασιζόταν σε μεθόδους αυτοεξερεύνησης, ενδοσκόπησης των φοιτητών. Οι φοιτητές ήταν αυτοί που οδηγούσαν τη μάθηση τους με τους καθηγητές να τους υποστηρίζουν και να τους συντονίζουν. Για παράδειγμα αρχικά συναντηθήκαμε σε ένα νησί, έξω από το Σιάτλ, και για τέσσερεις ημέρες αυτό που κάναμε ήταν να βρούμε ποιοι είμαστε εμείς, ποιοι είναι οι στόχοι μας, ποια είναι η εμπειρία μας, από πού ερχόμαστε, τι θέλουμε να κάνουμε, ποια είναι η ομάδα, πως είμαστε εμείς ως μέλος αυτής της ομάδας και πως μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον και την ομάδα ως σύνολο. Όλη εκείνη η εμπειρία με άλλαξε ολοκληρωτικά, με βοήθησε στην επαγγελματική μου καριέρα. Το πρόβλημα που βλέπουμε με την εκπαίδευση παγκοσμίως είναι ότι αυτό που βιώνουμε τώρα είναι μιας εποχής 100-200 ετών πριν, ουσιαστικά είναι εκπαίδευση βικτωριανής εποχής. Οι τάξεις δεν έχουν αλλάξει πολύ. Τότε προετοιμάζαμε τους μαθητές να βγούνε στη πρώτη βιομηχανική επανάσταση γιατί θέλαμε άτομα που να ακολουθούν οδηγίες, να μην έχουν πρωτοβουλία, γιατί αυτό ήθελαν οι εργοδότες. Τώρα όμως ο εργασιακός χώρος είναι εντελώς διαφορετικός. Οι εργοδότες ζητάνε άτομα που να μην είναι απλά καλοί στο κομμάτι τους, αλλά ζητάνε άτομα που να έχουνε τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Ενώ η εργασιακή αγορά έχει εξελιχθεί οι τάξεις μας είναι ακόμα ίδιες. Ο τρόπος που εκπαιδεύουμε τους μαθητές δεν έχει αλλάξει πάρα πολύ εδώ και 100-200 χρόνια. Οι εργοδότες ζητάνε άτομα δημιουργικά, να μπορούν να συνεργάζονται, να έχουν κριτική σκέψη, υπολογιστική σκέψη και κοινωνική ευαισθησία. Ο Μαρκ Πρένσκι το είπε πολύ πετυχημένα: «Τα παιδιά μεγάλωναν στο σκοτάδι. Το σχολείο τα φώτιζε. Σήμερα, τα παιδιά μεγαλώνουν στο φως και το σχολείο τα συσκοτίζει» (Marc Prensky). Πριν εκατό χρόνια οι άνθρωποι μεγάλωναν σε κλειστές κοινωνίες, δεν ταξίδευαν πολύ, ήταν στα χωριά τους, στις πόλεις τους, ο κόσμος τους και τα ερεθίσματα τους ήταν πολύ περιορισμένα. Οπότε οι μαθητές πηγαίναν στο σχολείο και τους ανοιγόταν ένας καινούργιος κόσμος μπροστά τους, ήταν σαν διαφωτισμός. Σήμερα οι μαθητές μεγαλώνουν με άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω του διαδικτύου, των υπολογιστών, των κινητών, οπότε αν αυτή η τεχνολογία δεν τους ακολουθεί στο χώρο της εκπαίδευσης θα χάσουν το ενδιαφέρον τους, δεν θα προχωρήσουν βάση των δυνατοτήτων τους και δεν θα έχουν λαμπρό μέλλον. Ο Ρίτσαρντ Ράιλι, ο πρώην Υπουργός Παιδείας της Αμερικής το είχε πει πολύ καλά: «Η εκπαίδευση πρέπει να προετοιμάζει τους νέους για θέσεις εργασίας που δεν υπάρχουν ακόμα, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες που δεν έχουν ακόμη εφευρεθεί, για να λύσουν προβλήματα τα οποία δεν γνωρίζουμε ακόμα». (Richard Riley). Μερικά παραδείγματα από σχολεία. 1. Το Saint Thomas School στο Σιάτλ ( https://www.stthomasschool.org/ ), είναι δημοτικό και γυμνάσιο. Έχει μη τυπικούς χώρους τάξεων όπου μπορούν να συνεργάζονται οι μαθητές … Έχει το χαμηλότερο ποσοστό απουσιών και πολύ μεγάλα ποσοστά επιτυχίας στο πανεπιστήμιο. 2. Το Cornwallis Academy ( http://www.futureschoolstrust.com ), Kent, στην Αγγλία, είναι γυμνάσιο και λύκειο επίσης έχει πολύ μοντέρνους χώρους και οι καθηγητές είναι σαν συντονιστές, καταλύτες, μέντορες. 3. Το Crescent Girls School ( http://www.crescent.edu.sg/ ) στη Σιγκαπούρη είναι γυμνάσιο και λύκειο θετικών σπουδών. 75% των εργασιών στο μέλλον θα είναι βάση των θετικών μαθημάτων. Υπάρχουν καταπληκτικές δουλειές που γίνονται σε σχολεία εδώ στην Ελλάδα και ελπίζω να στραφούμε σε αυτά τα φωτεινά παραδείγματα για να γίνουν καταλύτες και να φέρουν μια πιο ολική αλλαγή. Και πριν τελειώσω να μοιραστώ μαζί σας τέσσερεις καλές πρακτικές. 1. Πρέπει να υπάρχει ένας στρατηγικός στόχος, να υπάρχει ένα ισχυρό όραμα μετασχηματισμού. Τι θέλουμε να κάνουμε; Γιατί είναι αυτή η αλλαγή; Τι είναι η επιτυχία, πως φαίνεται η επιτυχία; Ποιοι είναι οι φορείς, οι παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν; 2. Ο μαθητής πρέπει αν είναι στο επίκεντρο της γνώσης. Κάθε μαθητής είναι διαφορετικός, έχει διαφορετικά κίνητρα, διαφορετικές κλίσεις, διαφορετικές εμπειρίες, στόχους, πρέπει να υποστηρίξουμε την εξατομικευμένη μάθηση. 3. Οι εκπαιδευτικοί είναι ήρωες. Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το ρόλο του εκπαιδευτικού, ως λειτουργού, ως συντονιστή, ως μέντορα που μπορεί να υποστηρίξει τους μαθητές. 4. Έχω πάει σε τάξεις καινοτόμων εκπαιδευτικών που κάνουν εκπληκτικά πράγματα και επειδή δεν έχουν την υποστήριξη του διευθυντή ή της διευθύντριας δεν πάνε παραπέρα από τη τάξη τους. Καλώ όλους μας να αναγνωρίσουμε τους καινοτόμους εκπαιδευτικούς που έχουμε, να βοηθήσουμε και να δυναμώσουμε και να αναπτύξουμε δυνατούς ηγέτες για να βοηθήσουμε τους μαθητές να μας βοηθήσουν να αλλάξουμε την Ελλάδα για το 2030 και παραπέρα. Ευχαριστώ πολύ.» | ||
13/11/16
Annie Lobert, από πόρνη πολυτελείας στον Χριστό
Η Annie Lobert εγκατέλειψε την πορνεία, ίδρυσε μια Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση με τον τίτλο, «Hookers for Jesus» («Πουτάνες για τον Ιησού») η οποία βοηθάει γυναίκες που δραστηριοποιούνται στη πορνεία να την εγκαταλείπουν, διευθύνει ένα σπίτι με το όνομα «House of Destiny» («Σπίτι της Μοίρας») ώστε να βοηθάει όσες θέλουν να εγκαταλείψουν την πορνεία στα πρώτα τους βήματα και έχει εκδώσει την αυτοβιογραφία της σε βιβλίο με τίτλο, «Fallen» («Πεσμένη») .
| ||||
10/11/16
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος για το μάθημα των Θρησκευτικών
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος στην εκπομπή (της Τρίτης 8 Νοεμβρίου 2016, στις 10:11:56 π.μ.) των Νότη Παπαδόπουλου και Μάκη Προβατά, στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΒΗΜΑ FM 99,5», μιλάει για το μάθημα των Θρησκευτικών:
Κάποιο από τα παιδιά μου ήρθε σε κάποια στιγμή της ζωής του και μου είπε, «Θέλω ένα χαρτί διότι δεν θέλω να κάνω Θρησκευτικά». Του είπα λοιπόν, επειδή του αρέσει πάρα πολύ η μουσική, του λέω, «Δε μου λες, τι σου τραγουδάω τώρα;» Ήταν, από το «Ναμπούκο» , ο χορός των Εβραίων που κλαίγονται στη Βαβυλώνα γιατί τους έχει πάρει ο Ναβουχοδονόσωρ από τη πατρίδα τους. Και του λέω, αυτό ρε παιδί μου, αν δεν κάνεις Παλαιά Διαθήκη δεν θα ξέρεις τι είναι, δεν θα μάθεις ποτέ τι είναι. Γιατί ήταν οι Εβραίοι εκεί. Τι είναι οι Εβραίοι. Τι είναι ο Ναβουχοδονόσωρ. Αυτό είναι τμήμα του πολιτισμού μας. Απόδειξη είναι ότι έχει γίνει όπερα στην Ιταλία, η οποία Ιταλία δεν έχει καμία σχέση ούτε με Εβραίους ούτε με Ασσύριους. Και υπάρχουν και πολλά άλλα πράγματα. Η θυσία του Αβραάμ. Όταν σου πει κάποιος ότι ο Αγαμέμνων πήγε να σκοτώσει την Ιφιγένεια στην Αυλίδα όπως ο Αβραάμ πήγε να σκοτώσει τον γιο του Ισαάκ, δεν θα ξέρεις τι είναι αυτή η ιστορία. Πρέπει να μάθεις του λέω γιατί ο πολιτισμός μας είτε το θέλουμε είτε όχι είναι ένας πολιτισμός που προέρχεται από την αρχαία ελληνική παράδοση και από την Παλαιά Διαθήκη, από την παράδοση των Εβραίων δηλαδή. Ε, και μετά υπάρχει και η Καινή Διαθήκη, ο γάμος της Κανά. Προχθές είμασταν στη πεθερά μου και τρώγαμε, κι έφερα ένα κρασί και μετά κι ένα άλλο κρασί μιας άλλης παραγωγής, άλλου έτους. Και μου είπε η πεθερά μου, «Μα ποιος είσαι» λέει, «ο Χριστός στο γάμο της Κανά;» Γιατί θυμάστε του είπαν τότε, «Πρώτα τον καλόν οίνον τίθεσθαι και μετέπειτα τον έλασσον». Έτσι είπε ο δοκιμαστής. Φέρνουν όλοι, λέει, πρώτα τον καλό και μετά το χειρότερο, γιατί το κρασί που έφτιαξε ο Χριστός ήταν εξαιρετικής ποιότητας. Λοιπόν, «αυτά» του λέω «όλα δεν θα τα καλαβαίνεις. Γιατί δεν θέλεις να δοκιμάσεις κι άμα δεν τραβάει στον ένα χρόνο ...» Πήγε εκεί πέρα, πέφτει και σε έναν καθηγητή ο οποίος είναι πρωτοπόρο μυαλό και καταπληκτικής διάνοιας και απήχησης. Πήρε 19 στα Θρησκευτικά και μετά έμεινε στα Θρησκευτικά και τώρα που πήγε στο Λύκειο τον ρώτησα, του λέω, «έχεις προβλήματα με τα Θρησκευτικά;» «Όχι, όχι δεν τρέχει τίποτα. Μαθηματικά άμα μπορώ να αποφύγω ...» | ||